آموزش ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تاریخ دقیق لیست شدن و قیمت نات کوین مشخص شد

نات کوین در عمر کوتاه خود توانسته بیش از 30 میلیون کاربر را جذب کند و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی تبدیل شود. این بازی در تلاش است که به مرکز تمام بازی‌های تلگرامی تبدیل شود و فرصت‌های جدیدی را در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی و توسعه‌دهندگان مختلف قرار دهد.

برای بررسی قیمت نات کوین شما نیاز به یک صرافی دارید که صرافی وانفینکس از ارز نات کوین برای خرید و فروش و واریز و برداشت پشتیبانی می کند،

 قیمت نات کوین در صرافی‌های OKX و بای‌بیت مشخص می‌شود

نات کوین، توکن بازی تلگرامی محبوب نات، بالاخره در تاریخ 24 اردیبهشت (13 مه) در صرافی OKX و 27 اردیبهشت (16 مه) در صرافی بای‌بیت فهرست می‌شود. این خبر پس از مدتی انتظار، برای طرفداران نات کوین بسیار خوشایند بود.

 

طبق اعلام صرافی OKX، نات کوین از ساعت 9:30 صبح 24 اردیبهشت در بخش Jumpstart این صرافی قابل معامله خواهد بود. کاربران می‌توانند با استیک کردن تون کوین، نات کوین دریافت کنند.

صرافی بای‌بیت نیز اعلام کرده است که نات کوین را در 27 اردیبهشت ساعت 15:30 در بازار معاملات اسپات خود فهرست خواهد کرد. برداشت و واریز این توکن از طریق شبکه TON امکان‌پذیر خواهد بود.

فهرست شدن نات کوین در صرافی‌های OKX و بای‌بیت می‌تواند به افزایش محبوبیت و نقدینگی این توکن کمک کند و راه را برای توسعه بیشتر نات کوین هموار کند.

نات کوین در بایننس

صرافی بایننس نیز اعلام کرد که توکن نات کوین را در 27 اردیبهشت (16 مه) فهرست خواهد کرد. این توکن از 24 اردیبهشت (13 مه) به سرویس لانچ‌پد (Launchpad) اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا