اخبار ارز دیجیتال

بررسی بزرگترین آزاد سازی های ماه اکتبر ۲۰۲۳

در ماه اکتبر، تقریباً 200 میلیون دلار توکن قرار است آزاد بشن،شش پروژه بزرگ این لیست بیش از 80 درصد از این مبلغ را شامل می شوند که مجموعا بیش از 174 میلیون دلار ارزش دارد، بزرگترین آزاد سازی ها نیز مربوط به Op و AXS است.

ازادسازی توکن

یکی از اصلی ترین ارزهای این لیست همانطور که گفتیم AXS است با انتشار 15.13 میلیون معادل 11.5 درصد از عرضه در گردش خود است. این آزادسازی قابل توجه 71.39 میلیون دلار ارزش دارد و عمدتاً قرار است برای توسعه بیشتر اکوسیستم و تأمین مالی تیمش استفاده می شود.

ارز بعدی Optimism است که توکن هایی به ارزش ۳۳.۵۸ میلیون دلار را آزاد می کند. این توکن ها، مجموعاً 12.75 میلیون برای مشارکت کنندگان اصلی (17.72 میلیون دلار) و 11.41 میلیون برای سرمایه گذاران (15.86 میلیون دلار)، 3.03 درصد از عرضه در گردش آن را تشکیل می دهند .

ارز APT نیز قصد دارد به بنیاد و جامعه خود با 4.45 میلیون توکن APT به ارزش 25.13 میلیون دلار پاداش دهد. این آزادسازی 1.91 درصد از عرضه در گردش آنها را تشکیل می دهد و برای 12 اکتبر برنامه ریزی شده است.

ارز SUI آزادسازی 34.62 میلیون توکن خود را به ارزش 16.21 میلیون دلار  برای 3 اکتبر در نظر گرفته  است.

در همین حال، Apecoin از توکن های آنلاک شده خود برای تقویت بیشتر خزانه خود استفاده خواهد کرد. این پروژه قصد دارد حدود 9.18 میلیون دلار از توکن هایی را که قرار است در این ماه باز شود به خزانه خود اضافه کند.

در 7 اکتبر نیز، 18.08 میلیون توکن IMX قرار است آزاد شوند. این تقریباً 1.55٪ از عرضه فعلی IMX در گردش را نشان می دهد که 10.71 میلیون دلار تخمین زده می شود.

تحقیقات مرکز مالی کمبریج (CCAF) نشان داد که آزادسازی  توکن ها به طور قابل توجهی بر پویایی کلی بازار تأثیر می گذارد زیرا اغلب فشار فروش بیشتری را بر دارایی دیجیتال وارد می کند اما هیچ الزامی بر ریزش ارزهای معرفی شده نیست و باید در کنار پارامتر های دیگه بررسی بشن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا