آموزش وانفنیکس

راهنمای برداشت رمز ارز

برای برداشت رمز ارز در صرافی وانفینکس، ابتدا باید کیف پول خود را ثبت کرده باشید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. گزینه برداشت را بزنید.
  3. نوع رمز ارز خود را انتخاب کنید.
  4. آدرس کیف پول خود را وارد کنید.

لطفا در نظر داشته باید قبل از برداشت رمز ارز باید کیف پول خود را ثبت کنید.

انتخاب رمز ارز

برای برداشت رمز ارز، ابتدا باید نوع ارز رمزنگاری شده را انتخاب کنید. در صرافی وانفینکس، انواع مختلفی از رمز ارزها از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای محبوب قابل برداشت هستند.

انتخاب کیف پول

برای برداشت رمز ارز از صرافی وانفینکس، باید کیف پولی داشته باشید که از آن ارز پشتیبانی کند. همچنین، باید آدرس کیف پول خود را به درستی وارد کنید.

به دستور پلیس فتا، هر واریز ریالی بعد از گذشت ۷۲ ساعت امکان برداشت رمز ارز را دارد. یعنی اگر شما امروز مبلغی را به حساب صرافی وانفینکس واریز کنید، نمی‌توانید تا ۷۲ ساعت آینده رمز ارز برداشت کنید.

در این مدت، صرافی وانفینکس تراکنش واریز شما را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که واریز شما قانونی بوده است. پس از گذشت ۷۲ ساعت، اگر تراکنش واریز شما تایید شود، می‌توانید رمز ارز برداشت کنید.

قبل از برداشت رمزارز، لطفاً توضیحات زیر را به دقت مطالعه کنید:
  1. در هنگام برداشت ارز، لازم است شبکه مبدا و مقصد به یکدیگر تطابق داشته باشند. به عبارت دیگر، شبکه‌ای که در مقصد انتخاب می‌کنید، باید دقیقاً با شبکه مبدا تطابق داشته باشد.
  2. در صورت عدم تطابق شبکه‌های ارز در مبدا و مقصد، احتمال از دست رفتن سرمایه وجود دارد. لذا اهمیت این موضوع را به خوبی در نظر داشته باشید.
  3. اگر آدرسی را پیش‌تر ثبت کرده‌اید، قبل از برداشت ارز از سمت مقصد، بررسی‌های لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که آدرس کیف پول شما تغییر نکرده است.
  4. در هنگام انتقال ارز، به میزان کارمزد انتقال دقت کنید. در برخی موارد، کارمزد انتقال ارز ممکن است به صرفه نباشد و بهتر است در زمان دیگری عملیات برداشت ارز را انجام دهید.
  5. توصیه می‌شود از واریز مستقیم به آدرس کیف پول خود از اکسچنج‌های خارجی که به کاربران ایرانی محدودیت‌ها اعمال کرده‌اند (به‌ویژه اکسچنج‌های آمریکایی نظیر کوین‌بیس و کراکن و بایننس)، خودداری کنید. در صورت لزوم استفاده از این اکسچنج‌ها، از کیف پول شخصی و آدرس‌های یکبار مصرف استفاده کرده و انتقال‌های چند لایه را انجام دهید.

اگر در هنگام برداشت رمز ارز با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از طریق پشتیبانی صرافی وانفینکس کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا